Coleslaw

Tobbe har gjort colslow för ett helt kompani...fast det är min son som kör LCHF dieten som ska ha den...lite ska jag allt knycka för den är gudomligt god:)
Alla dessa dieter folk surrar om lchf, soppor, räkna allt man äter och rawfod.... jag vill äta det jag tycker om med måtta och kunna röra mig dessto mer, det vore min hit:) Synd att jag har en kropp som inte har den rätta orken.
Men får jag nu inlägg i skorna och hjälp med lite dit och dat så ska det nog fixa sig! Alla ska så klart göra det som känns bäst för var och en det är det viktigaste!

Skulle jag någonsin bli skickad till Österåsen så ska jag springa som en kanin, äta som en kanin och vara söt som en kanin med insmugglat vin och svart gott kaffe!!! Utan tvekan!

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Coleslaw som är så gott! Vad kör han för recept?

2012-05-25 @ 19:11:44
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Tina: koka vitkål ett halvt stort huvud. Eller spetskål tills att den är mjuk. Tillsätt två rivna morötter. En halv stor färskvitlök riven på ett rivjärn. Spiskummin som han först har bränt på i en stekpanna ca en halv-1 tsk. Salt svart peppar efter smak. En rejäll skvätt tabasco. Majonäs ca 1 dl och creme fraiche ca 2-3 dl.

Lycka till! Bäst smakar den dagen efter;)

2012-05-25 @ 20:40:33
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0