Loppis!

Jag har fått erbjudande av Elisabeth som äger Betongverkstan här hemma i Finsta att vara med på hennes loppis den 16-17 Juni.
Det känns lockande....jag skulle behöva rensa och sälja massor. Konst och prylar som jag kan avstå. Men grejen är ju den att jag har svårt att skiljas från prylar ibland. Även om jag inte behövder dem så är det svårt att sälja dem.
Jag ska fundera lite...det är ju svårt det där med att lova och boka saker när jag inte vet hur framtiden ser ut. Jag menar har jag praktik som kräver att jag jobbar den helgen eller något annat knasigt? Jag vill ha ett normalt liv tack!!!!

Kommentarer
Postat av: Mylla

nej, du får inte jobba helger och sånt när du har praktik, ska bara vara vanliga vardagar (om man inte har ett väääldigt udda jobb, men den info jag fått är att det alltid är vardagar som gäller), sen är det väl en fråga om att orka med helgjobbet också..

2012-05-04 @ 12:50:03
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Sv Mylla:Mm jag vet, men när man går på altivitetsstöd så kan man hoppa in och jobba hur som helst. Tex på praktikplatsen. Gå in som extra personal. När jag gjorde rehab. fick jag jobba helg. Men var då ledig vardagar istället för.

2012-05-04 @ 13:01:43
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0