Min fina herrar på Fyrväpplingen!

Jag blir glad av dem och de blir glad av mig;) Vi växlar ord om fågel livet och naturen.
Vi pratar om att klippa gräset och montera fågelholkar. Vi pratar om livet i all mening och vi pratar om vädret som vem som helst. Dessa herrar förgyller min dag då jag går till och från skogen sitter de oftast på bänken och väntar på mig...;) Kanske inte riktigt väntar,,,men de sitter där och det är alltid lika trevligt att växla ord med män som levt livets glada dagar och nu njuter av ledighet och att pyssla om föreningens marker runt husen.
De ville ju komma med i ST så jag ska givetvis skicka in denna bilden i hopp om att de får komma med.
Tack för att ni finns!
ST HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0