Påväg till mig!

Jag har nyss köpt denna klänningen på nätet via Ellos. Jag har alltid velat ha en skjortklänning med vita prickar på, en röd eller en blå. Rea och jag passar så klart på// 319kr ink. Frakt/avi. Det fick bli mitt sommarplagg, en blå skönhet. Tyvärr så fanns den röda inte med prickar annars så hade det varit val nr. ett....

 

Så skoinlägg + klänning + bil: så var skattepengarna slut redan innan de kom.

Fotat ut Ellos reakatalog.

Vad trod ni, visst passar jag i denna sen? Jag hoppas det,,,jag tog en stolek större så får mor sy in den snyggt om den blir för stor.

Har jag tur så hinner den komma innan 50 års festen som jag ska till på lördag.

4-5 arbets vardagar står det på kvittot!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0