Sidsjön hela dagen...

Elin ringde i morse och bjöd med mig till sidsjön tillsammans med hennes föräldrar.
Vi tog en promenad runt  och fikade sedan på det otroligt mysiga fiket Sidsjö Trädgårdscafé;)
Åke bjöd oss alla;) Jag tackar och bokar det var väldigt gott och snällt av honom.
Det var mys vackert på fiket en soft miljö att vara i...där skulle jag kunna sitta länge och fika många koppar kaffe. De har öppet maj - juni ut.
Här kommer en hel del bilder från fiket:
Tre växthus på raken endast två används....
Fina klassiker på toan...
Vacker utsikt från utsidan...
Kaffestund med guld i mun... tack för trevligt sällskap;) Kram på er!
Efter fikat så blev det en konstrunda, vi träffade massor av konstnärer och såg mängder med vackra tavlor och många var tilltalande...tyvärr så var det fotoförbud delar av utställningen men i korridoren så fotatde jag två bilder för att dela med mig lite konst till er läsare.
Röd prick betyder att en tavla är såld;)
Finaste Elin....
Elin med sin mor Dordie.
Elin
En skön soft söndag precis som det ska vara spontant och härligt!!! Tack!

Kommentarer
Postat av: Dordie

Myssöndagspromenad runt Sidsjön. Tack själv du fina Petra.

Kram Dordie o Åke

2012-05-13 @ 18:54:01
Postat av: Petra

SV Dordie: Jätte mysigt;) Kramar

2012-05-13 @ 19:02:52
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0