Träff med mor på stan!!!

Min dag på stan var något blöt men regnet avtog mot eftermiddagen vilket var skönt;)
Mor bjöd på soppa på Tant A och Fröken S för hon hade aldrig varit dit tidigare.
Hon köpte hårfärg åt mig och snygga skor.
Idag blev jag bortskämd igen, det händer ibland vet ni;)
Jag upptäckte att fiket sålde samma tesorter som jag brukar beställa på nätet till samma pris a 39 kr. Bra och veta. Men den bästa chokladen såg jag inte till dock, så köpte jag en annan som får invigas i helgen.
Tack för en fin dag mor vi fick regnet att stanna upp;) Kram

Avokadosoppa som dock var lam och mseig i smaken, det rätta stinget saknades.

Men jag var hungrig och den mättade.

Mor skriver sms på min saknade Ericsson telefon som hon köpte av mig då jag köpte ny.

Pärlans kola säljs för 119kr asken. Lyxkola helt enkelt för den som vill.

35 kr god choklad hoppas jag;:)

Inviger min blå fina mustaschmössa idag. Än är det kallt om öronen utan mössa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0