Åååå vet ni,,,jag är lyrisk!

Jag fick en extra hattask som var i dålig kondition av Mats på Hamsta loppis i går och nu har jag öppnat den och kollat in allt som fanns i....jag hoppade och klappade händer som jag alltid gör när jag blir glad;) Den va ju full i påsk saker, gamla påsk saker,,,,häxor,ankor,ägg...små söta kycklingar och en massa fjädrar;) Jag blev så glad så ni kan aldrig tro....det luktade gammalt och dammigt men ni mån tro vad jag har gett dem kärlek redan nu, alla sakerna som jag valde att spara. de som var trasigt kastade jag givet vis. Min gräns går någonstanns där,,,,,KOLLA detta;):


En glad påskkärring välarbetad och ett måste SPARA objekt;)
Alla sakerna får bo kvar i hattasken känns bäst så;)


En sjungade arme av små hönor och tuppar.....



En hel drös med fina parader av kycklingar och glada färger...


Vackra gamla påskägg...två större ankor med hatt;)....den gröna kan nicka på huvudet hur gulligt är inte det på en skala;) Tack åter igen Mats! Jag myser;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0