Börjar dagen....

Jag börjar dagen 06.10 av hunger,,,,måste bara äta någon kan inte sova vidare.
Vilken tur att jag har mat i mitt hem och att jag har det så bra ändå;)

Det första jag ska göra idag förutom att jag har bloggat tidigt idag är att vända på alla mina svampar som ligger på tork. Byta tidningspapper och pyssla om dem.

Det andra jag ska göra idag är att hjälpa en god vän på skjutbanan inför älgjakten. Jag ska sköta älgen;)

Det tredje jag ska göra är umgås med go Anna, ta en promis, mysa fika och kolla på film.

Det fjärde är spagetti och köttfärs sås som jag inte har gjort på väldigt väldigt länge....
Jag hoppas på en fin dag och jag önskar er det bästa....dagen har börjat här, för andra så har den nått sitt slut
men det fina är att det kommer ju nya dagar.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0