Får jag bjuda på lite kex och höga klackar;)

Jag har en lite historia om plåtburken i bild..jag och mitt ex var på loppis i Svartvik för att fynda.
Mitt framför nosen tar en kvinna tag i en burk  som den jag visar här på bilden. Jag hade ju så gärna velat haft den där burken..men hon hade pengar och var glad för sitt"fynd" som gick lös på 700kr.....det var inget fynd, jag insåg snart att jag hade ju inte en chans.....väl hemma så började jakten på Tradera...400, 500, 650 plus frakt.
Jag hade i princip gett upp då jag klev in på Hamsta loppis hos Mats för ca 8 månader sen...DÄR STOD DEN..GÖTEBORGS KEX!!! Jag hulkade och tänkte hoppas hoppas att den inte är för dyr nu då!! Jag frågade om priset och till min stora glädje kostade den 200kr!!!!!!! Ni förstår väl min lycka, den va MIN! 200 kr i så fin skick och som jag hade letat och insett någonstanns att jag får passa på när jag hittar ett buckligt fult exemplar bara för att lugna mina "vill ha en royalblå burk". Nu behöver jag inte leta den längre;)

Pumpsen är köp på Tradera för 100 kr. Tycker att de är häftig till tusen, lite jobbig att gå i eftersom jag är så pass tung, men en stund när jag bakar eller blir fotograferad räcker för mig och jag känner mig lite gladare;) Kram

Kommentarer
Postat av: Elba

ÅH vad fin!!!! Den har jag inte sett förut, verkligen fynd!

2011-08-12 @ 11:05:30
Postat av: Petra

Tack Elba;) Ja den är grym,,,har inredningstidningar i den "Plaza" rymmer många som tur är. Det är för mycket saker här hemma så jag förstår att du inte har sett den...

2011-08-12 @ 11:11:26
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: /Mylla

för 200 spänn är det ett superfynd! grattis!

2011-08-12 @ 13:30:21
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tackar Myllan! ;)

2011-08-12 @ 16:35:46
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0