Frukost eller lunch hos Anna;)

Jag åkte till Anna idag;)....hon bjöd på lunchmacka;)....händer inte ofta där men idag hände det!!!
Kolla in kaffe burken....fränt, jag gillart!


Känner ni igen kossan från reklamen som gick på tve för ett tag sen;).....


Rött och svart hel rätt i min värld;) Tack för fika bästa Anna;)


Nytt på väggarna i köket...gillar!


Jag blev mött i dörren av en Anna med handduk och blött hår....så i väntan på att håret ska fixas så har hon sina egna smarta knep;) Gulligt;)


Anna tips! Släng inte bältsespännet när bältet har gått sönder, gör en tavla av din gamla favorit!
Mycket smart tycker jag;)


Döskallar är banne mig inte fel alltså....fundera på att tatuera över en annan gadd på min höft och då tänkte jag på en dörskalle men efter lite tips från Anna och så så landar det att det blir en ros istället. " Rockabilly ros" Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du se jag ä inte så dum ändå...jag kan både de ena å de andra bara jag vill... ;)Tack för sällskapet... =)

2011-08-23 @ 16:50:50
Postat av: Petra

Det har jag vetat hela tiden innerst inne att du kan;) Tack själv för gosigt sällskap;)

2011-08-23 @ 16:56:03
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0