Skapad!

Det tar en del  tid att skapa en skönhet. Här kommer ett långt inlägg av dagens skörd skapad av mig med Annas kläder och min fantasi,,,,


Jag bestämde mig för att skapa en monster brud;) Här ser ni klänningen;)


Huvudet, armarna och mellan kroppen .....


Annas gamla skärp och T-shirt sönder klippt och återanvänt;)


Var alltid öppen för idèer och var alltid öppen i ditt hjärta;)


Ögon och percing....


Baksidan....


Jag tycker att jag har skapat en personlighet, vad tycker du?????
Tack Anna för alla bra kläder och prylar som passade till denna donnan.
Hon har ett rött stort öga på andra sidan med tre stycken säkerhetsnålar där också;)
Kanske fixat en näsa så småningom...
Nu gäller det bara att ge henne ett namn! Förslag?....


Min gamla halsduk med döskallar kom till nytta;) Kram på er.....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!



Ja, det tror jag också att vi skulle. :) Till helgen blir det svampjakt, men jag tjuvkikade redan i helgen och såg en hel del. Hihi. =D



Men oj vad du är duktig på att sy, jag blir riktigt imponerad. Blev riktigt coolt.



Jag håller med dig, Amelie från Montemart kan man se fleeera gånger. Jag har faktiskt filmen. =P Jag älskar franska filmer generellt, det är något alldeles speciellt med dessa.

2011-08-29 @ 19:32:01
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Petra

SV Madeleine; Hej hopp tjej! Tack för dina fina ord;) Å franska filmer YES! De är egen och givande de filmerna. Ofta snygga fotografiskt sätt. Jag har nyss rensat svamp i 2 timmar som jag har fått av min far. svart trumpet, kantarell och trattisar;) Härligt! Kram

2011-08-29 @ 19:40:51
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0