Här kommer dagens fynd!

Fyndet! Billigt! Handknuten! Skulle dock velat haft lite rosa inslag i den...men jag hittar säkert en sån senare;)
En matta som jag inte har plats för men vem säger att jag inte kan ha den ovan på kossan;)
Får se vart den hamnar....200 kr och jag fick denna på köpet...
På köpet kostar annars 130 kr, string ben är snyggt tycker jag.;) Man tackar;) Denna får bo balkongen just nu men till hösten ska den få stå i trapphuset med växer som inte ryms inomhus. Så där hade jag en tanke i alla fall...skratt!
Skulle jag vilja så kan jag ta bort kopparhållaren och sätta på en teakplatta och göra ett bord om jag behöver ett sådant;)
Denna fick jag av Mats;) Jag tackar! lite sleten men hos mig får den plats...eller jag gör plats.
Hur som helst så är det en:Gefle "Rosa".
En Pat Albeck burk för 30 sek. Jag är ju burksamlare ett tag till;) Pat Albeck är en kallas designer;)
Det finns även brickor och tyger tillverkat i denna stillen. Kollar man på Pat's andra verk så är hon populär bland 70-tals fantaster och andra retromänniskor. Hon är en engelsk textildesigner och en del av hennes verk har blivit tapeter.


GOLD CUP inte ofta man ser dessa burkar..50 kr och nu bor den ovan för fläkten bland så många andra burkar.
Olika glasburkar att ha marmelad, sylt och gelé i;)....kan inte ha för många sådana heller och är någon snäll så kan det dyka upp en burk med innehåll i present eller så..;)

Kommentarer
Postat av: /Mylla

gillar teburken! och mattan.. för ögonblicket är vårt koskinn undanstuvat under sängen, och ja kör ljus ikea-matta i vardagsrummet.. är dock på jakt efter något större, men hittar jag nåt så är det ett helvete att få dem tvättade! Har en finsk rya på 8 kvadrat som behöver en tvätt, nackdelen med husdjur..

2011-08-04 @ 17:54:58
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

wow finsk rya på 8 kvadrat...lyx! Jag förstår jobbet med hundarna. Jag har ett stort brunvitt skinn ikällaren också, men som sagt det är trångt i vår tre nu, fast sonen flyttade till sin far och vi fick hans rum, till data rum så är det trångt. Mitt fel, vill ha saker hela tiden.

2011-08-04 @ 18:17:30
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: /Mylla

vi bor två pers och två hundar på 50 kvadrat! Samlar du på pelargoner med? Jag har en halvudda sort som strax ska beskäras nämlign.. Kommer inte ihpg namnet just nu dock..

2011-08-04 @ 18:59:05
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

Då har ni trångt..vi har ca73 kvadrat. Nä jag samlar inte men jag tycker om pelargoner så jag är gärna med på ett hörn när det är dax;) Tack!

Jag har bara Mårbacka och vanlig röd. Däremot så har vi en hel del orkidéer samlar inte på dem heller men tycker om dem.

2011-08-04 @ 19:05:07
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: /Mylla

ähum.. det bor en massa orkideer här med =)

2011-08-04 @ 20:39:36
URL: http://myllaskreativa.blogspot.com/
Postat av: Petra

ha det ante mig, fniss;)....hihi

2011-08-04 @ 20:54:26
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0