Jag och grisar;Sant ;)

Får jag presentera "Bagly" köpt på nätet; http://tildasmamma.se/ Ser ut att vara slut på grisar där, men vill man ha en så kan man säkert fråga. Nästan som Lotta på bråkmakargatans lilla gris, fast den är bra platt den;)


Ni ser ju, jag smälter bort när jag ser trynet;) Min humor!


De började så en gång sen så har det blivit ett gäng egna grisar;)


Knorr...


Här har ni "Göran". Alla grisar får namn.
I källaren ligger det svarta grisar med döskallar och en vit gris med blåa döskallar om någon är intresserad. Jag får ta upp och fota dem, måste förvara mycket ner packat annars så får vi inte plast själv här hemma. Det är rätt så pilligt att sy men kul att se på när de är färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0