Mer dagens...kan ju inte lämna dagens till morgondagens heller...;)

Fick en loppis bok av mor..."Ditt vackra jag",,,herre min ge jag är ju redan vacker säger de som vet...har min mor glömt de?;) Skämt och sidå..finns säkert bra tips i den att ta till sig av;) Muffins formar fick jag också...och håll i er ett fint kort med 1000kr att handla loss för på Selånger marknad imorgon;) Jag har det bra jag ibland;)

Hittade 5 st fyrklövrar i skogen idag så det kan ju vara därför...;) Eller så är det för att jag har en fin mor och jag är snäll helt enkelt;) Tack MOR!

Vi kikade in i grovsop rummet i mammas hus...där slänger folk riktigt fina saker, sånt som de kan skänka till Prio 1 eller Erikshälpen...men som folk väljer att slänga bara. Jag tog reda på denna fina ramen, kan jag ju fixa till och använda till nästa tavla jag målar kanske.;)



Nu väntas det vin med tappas och sen iväg och fira min fina vän Sandra som fyller år idag;) Kanske blir lite bilder och visa imorgon vem vet;) Kram på er och ha en fin fredag...var rädd om varandra som träden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0