Min dikt till dig och alla andra! Godmorgon!

VI DU JAG och ALLA!♣♥♦

Livet i en mening, livet i sin sång...svårt att veta hur allt ska ha sin rätta gång.
Vi måste ge, vi måste ta,....och  lära oss av det som kan för oss vara bra.

Tror du på ödet, tror du på dig själv....tror du och vi på sagor, tror du på mig?...
Färger som sprakar för oss runt omkring, det nakna med sanning ger livet en drill.

Smaka och känn på dofter och dryk...slicka dig om läppen och njut av din slurk.
Fånga din kärlek i nästa sekund, njut av livet var evigade stund!

Älska så mycket du orkar min vän för världen och livet är kärt för oss alla mycket länge än.......
Tro mig, hör mig jag säger det ju högt, jag SKRIKER ur mitt rop och gap att jag älskar dig STORT!!!!

Dikt av: Petra Eriksson 2011.08.13 spontant och rakt från mitt innersta rum kl.21.54♥


Foto:Jag// På mig och Tobbe;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0