Nu har jag varit Tobbes modell i nästan två timmar....

Ska bli spännande att se slut resultatet,,,,av med BH och ut på en äng..bilarna saktar ner och smyger vid vägen mot Ljustadalen. Men jag är ju inte direkt blyg. Jag är ju en av naturen och ett med jorden så jag finner det väldigt naturligt att släppa ut mina lååååååånga behag. Herre min ge, inte är de fasta längre i alla fall mina bröst. Men det är ju bara att gilla läget, jag har ju själv ställt till och inte tränat som jag borde ha gjort....och vet ni....skulle mullisen jag gå ner i vikt så blir mina behag ännu lääääääängre!!!! Jag tror inte att jag vill det. Hur som hest så hoppas jag få bjuda på fina Petra bilder med bus och en gnutta "sex" lok...he heee...ni får blunda om ni vill..jag kan förvarna. (Lägger inte ut mina bröst här) Men jag tycker det är lite kul och flörta med DIG och med Kameran! Om inte annat så kan det bli en ny Header igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0