Actions,,,,is FUN!

Jag leker och mixtrar med actions och jag är överlycklig;) Hur kul som helst.... framöver så kommer det bli alla möjliga färger, vinklar och nya nyanser på min blogg,)


Jag måste säga att det ramlar in dåligt med kommentarer, måste man/jag vara hipp och "ung" för att dra,,,visa kläder och smink, höga klackar av stål osv? Bära en unge på armen,,,,Eller ska man/jag vara gullig? Eller ska jag vara mig själv? JA! Jag ska vara mig själv det blir nog svaret på den frågan. Ni får väl titta och lapa in min kreativitet så bjuder jag på bara,,,,,,eller nåt;)


Feel the frost agains you cheek,,,,,lick your lips!


I love it!


FUN!


Lonely in the sun....waiting for you!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

var dig själv - det är inte antalet läsare som räknas - det är hur engagerade dom få man har är. Jag avskyr obetydliga kommentarer där jag direkt förstår att avsändaren inte ens tagit sig tid att läsa mina ord. Kasst.



Jag gillar dina kreativa inlägg, vackra bilder & härliga personlighet. Heja!

2011-12-22 @ 18:57:57
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Art By Tina; Å vad glad jag blir;) Ja jag förstår vad du menar och jag vill givetvis åt de där kommentarerna som jag kan bolla med som ger mig feedback. Jag är jätteglad att du gillar det du ser, tack för att du delar med dig tjej;) allt gott/ Mvh Petra

2011-12-22 @ 19:11:35
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

jag kommenterar ju ;-) Men ibland tycker jag att det kan bli lite svårt, du har lite för bråttom ibland och inläggen blir svårlästa och lite väl spretiga. Jag vet ju att det är du, men det kan var värt att tänka på?

2011-12-22 @ 19:56:44
Postat av: Ulrika Limmerdal

Mysiga bilder, du får komma hem till mig och matat fåglarna med mycket gott nu ;) kram

2011-12-22 @ 19:59:38
Postat av: Petra

SVAR MYLLA: E ja jag vet att du kommenterar men det finns många många fler än du som läser bloggen. Svårlästa och spretiga,,,ok ja om du tycker det så,,,jag kör nog på det som jag förväntar mig själv lite grann av andra. Svårläst förstår jag dock inte,,,ty det är inte så ofta jag har världens längsta text. Spretig,,,jag är i min värld,,,mycket bollar i luften så JA det är klart att jag delar ut det som faller mig in inte det läsaren kanske är sugen på alltid;)

2011-12-22 @ 21:01:43
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Petra

SVAR Ulrika; Tack! Ja det måste jag göra....förstår nog att Domherrarna kom när jag hade gått;)

2011-12-22 @ 21:03:13
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mari

Sv =) Åh, tack detsamma fina du =).



Jag firar i Sundsvall =)

2011-12-22 @ 22:01:34
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar Mari; Härligt;)

2011-12-22 @ 22:17:13
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

med många stavfel och många extra tecken tex; ,,,,) så kan det bli lite svårläst faktiskt =) Det märks på inläggen vilket humör du är på, och när allt går fort, fort liksom.. Ja, det är din stil men du ville ha synpunkter så ;-) Dina bilder är dock fina och inspirerande, man jag tror att en del kan bli avskräckta av stavfel redan i rubriken på inlägget.

2011-12-22 @ 23:40:22
Postat av: Bella Davis

Ja visst är dom =) fått någon julkänsla såhär dagen före julafton? =) kram

2011-12-23 @ 04:33:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Petra

SVAR MYLLA: Jag har DYSLEXI! Jag upptäcker stavfelen i sinom tid!!!! Rättar oftast till dem timmar efter att jag upptäck dem. Det var inte det jag var ute efter i kommentar väg men jag tar emot "nästan" allt. Jag vet en hel del människor som är pretto till max och jag vill och kommer inte att vara den individen. Jag skriver med tecken för att jag gillar det, det är min blogg och inte en nyhetstidning och jag gör ju inga pengar på den (än). MIna....) kommer att hänga kvar, det är glädjes tecken;) Tack för dina åsikter Mylla,) PS! Du menar men och inte man va? hihiihi

2011-12-23 @ 08:46:02
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Petra

SVAR BELLA DAVIS; Nä inte direkt faktiskt men det kanske hinner att komma en gnutta jul i mig;) Kram

2011-12-23 @ 08:48:32
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

Jo ,jag stavar också en massa fel (numera, för mig är det en kombination av min psykiska krasch och förlorad finmotorik, ju mer stavfel, ju mer värk har jag)... menade at det säkerligen finns de som tex ser din blogg på blogglovin, klickar hit och sen kanske inte känner att de vill kommentera då de är pretto ;-) Jag har vid nåt tillfälle försökt läsa nån av de de bloggtjejernas bloggar och givit upp då jag inte förstår språket!

2011-12-23 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0