Annat lack

Jag hade tidigare idag ett inlägg om lack, då kom jag och tänka på lack och läder som jag gillar:) Ibland är vi människor busiga och vilda och det händer att även jag svänger ut...fniss

Bild fotat ur boken; Take a Walk on the wild side

Bild fotad ur boken: Take a Walk on the wild side

Lite av min samling, som jag skaffat till fotograferingar. Det är något visst med att få spela dominat framför kameran. En adranalin kick tycker jag;) Har du aldrig testat så tycker jag att det är dax att du vågar vara annorlunda en sund! Lycka till!

 

Lack kjolen med volang har min mor hjälpt mig att sy.

Här ser ni boken;) Många häftiga bilder i den men också rätt så vulgära bilder så det är inte en bok för den känslige kan jag ju säga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0