HAMSTA LOPPIS!

Hamsta Loppis med brudarna;) Finaste Elin har flyttat hem en stund från Tallinn;)
Elin;) Puss puss
Vi kikade runt och gjorde massor av fina fynd,...Min fina vän och Elins kusin Ulrika va också med oss men henne får ni bilder på ikväll för jag ska nämligen iväg på en pysselkväll snart;)
Elin hittade ett fint förkläde;)
Idag hade Mats lite hjälp av en mysig tjej;) Cindy
Loppis skylten har kommit upp också;)
Mats va på ge idag,,,,mycket att göra, många saker som ska hämtas hem från olika hem som han köpt upp.
Men Mats har alltid tid för lite humor,) Kram på dig killen;)
Det finns sååååå mycket fint på HamstaL:=)
HAPPY!!! Jag äger en stor stringhylla med djupa plan och vita gavlar nu mera,,,300kr;) Tack Mats;)
Min sambos julklapp till mig.=) fick det bli,,,eftersom jag har smyg köpt en julklapp till honom.
Alla andra fynd visar jag upp framöver....;)

Kommentarer
Postat av: Elba

Vilken fin bild du lyckats fånga på mig! Tack tack. :-) puss

2011-12-11 @ 11:18:52
Postat av: Petra

SV Elba; Ja verkligen med en ton gloria också,) Puss puss

2011-12-11 @ 11:56:59
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0