Julfika

Jag och bästa Adele träffas för en fika och byter julklappar;) Jag har fått fina saker;) Tusen tack tjej. Puss

Adele ville öppna idag så vi körde på de;) Kul att sitta på fiket och mysa med fin vän och öppna paket, det händer inte alla dagar.

Adele fick; 3 st glaslyktor till ljus i Indiskt stuk, te huva med en elefant på från Indiska, en galsflaska att ha fin dyr olja i , och en grön tekopp med guldkant och med te påser i samt tre stycken fina gröna kuddörngott till hennes vardags rum...och jag vet att jag träffade rätt;) För det såg jag;) Så glad!

Fin inslagning;) Smälter....

Detta är ett pussel som Adele har målat själv, vilket jobb,,,alla små linjer osv Bra gjort Adele!!!!;) Jag är jätte glad vilken fin julklapp!!!! Och så fick jag en lite darlahäst i trä ;) Som ni ska få se snart vart den ska få bo;)

 


Kommentarer
Postat av: adele

:D ! Tack själv underbara Petra!

2011-12-15 @ 22:51:45
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Adele; Där fin;) Det var super mysigt;) Kram Tack!

2011-12-15 @ 23:14:02
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0