Kameran och jag!

Det är inte en tomte det är bara jag;)
Jag har njutit av vacker utsikt med min käre och har fotat massor av fina bilder sista dagen på detta året.
Tänk att nu ska vi börja om och hitta meningen med livet, meningen med tillvaron och bestämma oss för våra nyårslöften åter igen!
Dettat året har jag presterat massor jag har tagit körkort och kört igång två bloggar samt lärt mig att fota på olika vis och insett att jag kan mer än jag tror. Min son har tagit körkort och vunnit SM guld i tyngdlyftning. Min sambo har stått ut med mig ännu ett år och vänner har kommit och gott ut och in som en ventill i mitt liv lite som de själva har kännt för i sin tillvaro, jag finns för dem. Min mamma operarade sig strax före julafton allt gick bra. Några har köpt hus andra har bytt jobb och någon har fått säga adjö till sitt vackra gamla husdjur. En vän har flyttat hem från Tallinn en annan vän har funnit ny kärlek och ett annat par delar på sig efter nyår men är ändå fina vänner. En nära anhörig kämpar med motgångar. Livet har olika mening och olika vägar för oss alla. Vi möts någonstanns och vi säger HEJ! Snart ett nytt år och nya värderingar lite mognare lite mer vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0