Min sambos julklappar!

Av Lars fick han brännaren, Spelet och godiset fick han av mig, flugan av Elin, Glassmasik av svärföräldrarna, Godis remmar + En STOR slant av svärföräldrarna. Pasta maskinen av Lars och mig. Dassböckerna av svärföräldrarna. Trisslotter fick vi båda i mängder vi vann 225 kr tillsammans att köpa nya lotter för;)

NI mån tro vad vi ska spela ikväll;) MED ORDLISTAN bredvid oss! Det ligger en påse Skitgott från Lagerhaus med kaninen på. Dvs saltakulor som liknar något annat, ni fattar? ;)

Denna är till för att bränna på efterrätter som tex. socker yta.

Behållaren ligger redan i frysen;) Kan bli glass redan ikväll till efterrätt;)

Tobbe älskar snören och jag Wingummi...så vi har fått så vi teg nu;) Hahaa

För ett tag sedan så gjorde vi färskpasta hemma hos vår vän Hans, efter det så blev Tobbe stormförtjust och då passar det ju bra att äga en egen pasta maskin.

Nyaste dassböckerna,,,nu blir det låååååånga besök på toan kanske för vissa.

Finsate ELIN kan,,,,så himla fin fluga som hon har köpt i Tallinn. Tobbe är jätteglad över den!

PS! Kanske jag lånar den vid tilllfälle,) hihihihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0