Pica Pica

Skrot ramen med oljemålningen! Jag har under morgonen målat en olje målning a 50x70 i storlek och ramen ja den är ett skrot fynd från skogen. Ni som har följt min blogg vet hur ramen såg ut innan...min son som pluggar till svetsare har hjälpt mig med att kapa bort de två stagen som satt rakt över själva ramen.

Eftersom jag målar mycket i perioder så finns det alltid oljefärger hemma.

 

Så här såg ramen ut innan,,,,förmodligen så har det varit en dörr av något slag men jag såg en ram i den;)

 

 

 

Haha min sambo kom hem på lunch och njöt av hans favorit doft oljemålning;;)

Det lär dofta i veckor som olja alltid gör innan den är torr.

PS! Jag säger inte att tavlan är vacker men skator är en stor favorit hos mig så det var det första jag kom på i morse när jag satte penseln i handen.

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Ååå vad du är dutkig! Så himla konstnärligt!!! Vad roligt det måste vara att kunna måla så fint.



Kram kram

Madde

2011-12-19 @ 13:02:36
URL: http://mitthemochjag.blogspot,com
Postat av: Petra

SV Madeleine; Tack! Duktig är jag nog inte,,,men det är kul att vara konstnärlig;) Kram kram/Petra

2011-12-19 @ 13:14:28
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0