STORM

Det är klass 2 varning, halka och total storm här där vi bor. Jag har varit vaken nästan hela natten mina fötter är svullen och händerna är klumpig,,,det jag menar är att detta vädret tar kål på mig fullständigt. Det tar tid att kliva ur sängen och det ser inte klokt ut när jag rör mig över golvet för det gör så ont under mina fötter. Men solen skiner så det är alltid nått!
Jag tycker synd om alla fåglar och andra djur vart tar de vägen när vädret blir som det blev i natt?.
Tur att jag plockade inundan saker på balkongen så att inte vinden slängde ut lycktorna över räcket.

Kommentarer
Postat av: Mylla

lite läskigt när det blåser så hårt att huset skakar! Men vi klarade oss helt utan skador, och det mesta på balkongen stod kvar i allafall =)

2011-12-26 @ 13:12:08
Postat av: Petra

Svar Myllan ; Vilken tur;) Min väns växthus är helt förstört tyvärr och massor av träd har fallit över hus och liknande, tråkigt när sådant här händer inga försäkringar täcker naturkatastrofer.

2011-12-26 @ 13:18:55
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Mylla

jo, mina föräldrar är utan ström, och lär så bli ett tag till ser det ut som.. Deras hus klarade sig, men på andra sidan vägen ser det tydligen ut som om en tromb gått fram!

2011-12-26 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0