Titta in i våran gran!

Mängder av vackra saker i våran gran den är som en del av en saga:)

Tradera fynd gjord i glas och kostade en del. Men så skör och vacker,)

Lite kinky ska det vara också,) Hemgjord;)

Hemgjord klart att VI ska ha pinupor i våran gran;)

Fått av mor från Åhlens.

Från Rummet.

Fått av mor Åhlens. Varje jul så brukar jag och min sambo få varsin " lite finare julgranssmyckning" av min mor.

Fått av mor Åhlens.

Från Rummet. Denna feen är nog största juldekorationen i våran gran,,,stor och bullig, väldigt tung dessutom;)

En grankula från Tallinn loppis.

En dyr papegjoa från Tallinn.

Fått av mor,,,

Från Hamsta Loppis.

Fått av en vän;)

Alltså våran gran har MÄNGDER med fina juldekorationer,,men skulle jag visa er alla så fick vi hålla på till annadag jul med inlägg om bara granen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0