Åren går och tiden följer rälsens spår......

Igår vad det Vickans dag, idag kom min dag.....38 år drar mot 40!
Jag tänker bara njuta och följa rälsens spår dit alla tåg går...ingen mening att grubbla och hänga med huvudet.
Så länge jag får visa leg på bolaget vilket jag i stort sett får göra varje gång så är jag väl med...haha ha. Senast igår slängde jag fram mitt hemska körkort, glad att jag har körkortet men att man skulle se ut som en fången på Askaban hade jag inte räknat med.
Idag bli en lugn dag;) Jag önskar er alla en fin dag! Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Hässjöguben

Grattis i alla fall. Ha en skön dag.

2011-07-15 @ 09:53:46
URL: http://ww.hassjo.se
Postat av: petra

Tackar så hjärtligt;) Önskar dig också en fin dag/kväll och nya fina dagar;)

2011-07-15 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0