Dagens inköp!

Ringer jag mitt ex så hittar vi alltid på impuls trippar på loppisar och ut i naturen. Idag blev det Åstön, han har köpt en ny bil och den går galant. Jag har kört bil hela dagen och är alldeles trött i knoppen men glad för allt jag fått;)
Jag har fått spikarna, trähängaren och den gula lycktan av mitt ex  Lars som en tidig födelsedags present.
Jag har ju bra tur jag;) Inte alla som har en sådan fin relation till sitt ex som jag har;) Det är jag tacksam och glad för. Tack Lars för en fin dag!
Brödrosten va lite dyr 120 pix men jag kunde inte lämna den. Den fungerar perfekt och jag tycker att den är super snygg och i kallas skick. Kanske att jag byter sladden till en tyg sladd så den blir ännu snyggare;)
GUL I LOVE IT!!!! Den är tysk och i god kondition 80 pix.
Ska bara fylla på med bränsle och ny garnstump. Kommer att bli mysig i höst och vinter sen;)
Spikarna satt fast på trähängaren men jag kommer att göra trollsländeor av dem...kommer att visa bilder senare på dem. Tomaterna köpte jag på Söråkers tomatodling direkt från odlingen samt basilikan med sin härligt mörka färg. Skålen är ett gammalt loppis fynd 20 kr, en Gustavsbergs skål.
Hängaren kosta 100 pix lite väl dyrt men jag fick den så jag tackar och bugar av glädje. Den ska målat vit tror jag.
Vad tycker du? Funderar på att snickra sådana hängare själv, jag har ju köpt en morakniv så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0