Efter partyt så har jag......

Vaxat delar av mitt ex bil och tvättat den. Slängt glasflaskor till återvinning, skrapat bort färg på en träställning som ser ut att bli ett jobbit projekt. Slängt alla gamla växter på balkongen och röjt undan lite plock. Varit på Blomsterlandet och handlat in näring till diverse olika växter. Dammsugit, diskat och fixat mat.....det rullar på med sysslor.
Mitt apelsinträd som börjar att ta sig bra;)
Jag har lagt några citron kärnor på tork för jag har en plan att odla upp ett litet citron träd också;)

Tyvärr så har vi strul med internet och telefonen, så det kan ta tid innan jag godkänner kommentarer och kan lägga ut nya inlägg här på bloggen. Jag hoppas verkligen det ska ordna sig inom snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0