HJÄLP "Reda"!

Köpte denna hylla inklusive en stycke glas "Reda" på Hamsta loppis för 80 pix, har sen slipat bort all gammal färg och målat på en ny gräddvit nyans som jag tycker passar perfekt på en Reda hylla. Problemet är nu att det fattas 7st glas behållare och på Tradera drar priserna iväg kraftigt när frakten läggs på. Är det någon som har Reda produkter hemma till salu? Maila mig, jag behöver: Två stora i storlek:13x9,5 cm samma som på bilden, 3 st i storlek 9,5x6 cm på dessa ska det sitta skruvlock på baksidan samt 2st i storlek 4x6,5 cm.
Jag ger mig inte denna ska bli komplett;)

Kommentarer
Postat av: adele

Hej Petra! Vilken fin blogg du har skaffat dig! Det var på tiden! Jag kan hjälpa dig att hålla utkik efter behållare!

2011-07-03 @ 14:47:15
URL: http://tussiluskan.blogg.se/
Postat av: petra

Tack Adele! Snäll om du har koll;) Jag blir lite trött på bloggen då jag inte får ut mina bilder som jag vill....verkar vara strul.

2011-07-03 @ 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0