Inköpslistan är låååååååång!

Det är så mycket jag vill fynda på loppis, skriver små listor och jobbar av dem efter bästa förmåga.
Nu när mitt körkortet är i handen "tog mig bara till att bli 37 innan jag tog mig råd och mod" så har jag insett
att det kostar att köra bil och det kostar att åka runt på alla loppisar. Det där med att titta på prylarna och lämna dem kvar när jag kan "fynda" har jag svårt för.
Är det mitt ska HA Begär bara eller är det så att jag tycker att det är så förbaskat kul och inreda och skapa miljöer.
Jag tror och vet att det är lite av allt måste jag erkänna. Jag lever ju i sådan miljö där det finns i min vardag runt omkring mig. Skulle jag bo i en koja med jord stampat golv så skulle jag säkert inreda med kvistar, blommor och hem snidade träprylar så tjurig jag är.
Dessa gubbar kom till av inspiration från en tidning. Den till höger har ett utanpå liggande hjärta;)
Ni ser...jag kan inte låta bli;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0