Jag fylller ju snart år,,,,och vi smyger i för väg!

Då får man så här fina meddelanden.....och sen så måsta men öppna ytterdörren och kika bakom den....och där ligger ett paket till mig;);) Jag har varit sugen på att köpa denna på Hamsta loppis men va lite snål. När jag väl hade ångrat mig och kom dit så var den såld...men vem hade inte köpt den om världens bästa Ulrika;) Och nu är den min.
Min 70 -tals spegel från 1968, gjord i Finland! Yes!! Happy ME! Tack Ulrika med familj;)
Efter räkor, grekisk sallad och massor av vin så myser vi med vaniljglass/kallt kaffe med sugrör och lite nescafé på toppen;)
Testa jag lovar....koka kaffet i förväg så att det hinner bli riktigt kallt! jammi!
Jag vill presentera min vän Ulrika!!
Vi skrattar och ler;)
Super gott i sommar värmen kanske en skvätt likör förhöjer det hela, jag har inte testat än, men ska tro mig.
(Bilderna på min vän och dryck är fotat med ett Tamron makro objektiv som är ett objektiv för extrema närbilder men går även att fota vanliga bilder med också, som ni ser här.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0