Jag skulle inte ha ett kalas men.....tydligen så har jag varit snäll för folk kommer ändå!;)

1500 spänn av mor o far att betala av mina  dyra glasögon med;) Man tackar!
Kopp från min moster Anita.
Två loppis böcker från mor och ett fränt tyg med humlor på har hon också fyndat på loppis;)
Sandra och hennes man Stefan kom på besök spontant och härligt;)
Med fina presenter,,,,,,hu vad jag är bortskämd!!!
Stefan!
Pratar i telefonen och blir överrumplad med en Canon;)
Denna fina bok/pärm fick jag av Stefan och Sandra. Jag ska ha mina bästa foton i dem tycker de och visa upp för de som är intresserad;) Fin tanke tycker jag;) Tusen tack!
En stor bukett med liljor hade de med sig i sin famn....vem älskar LILJOR jo JAG! Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0