Lapptäcks kudden!

För ett tag sen så gick jag igenom våra sängkläder här hemma i vild förtvivlan i jakt på ett påslakan från 70-talet.
Men jag gick bet fann inget rosa och brunrutigt med prickar på någon stanns.  Det visade sig att mitt EX  hade använt just det påslakjanet till trasor och pollera bilen med!!!!!!!!!! Va! Mitt fina lakan som hamnade hos honom en gång i tiden och nu när jag vill ha de så är det väck. Jag får skylla mig själv så klart. Men blev glad när en dam på ett loppis i Timrå säger den är din för 30 spänn. Jag svara jag tar den! Gillar de härligt gröna i olika nyanser och just att det är så väl arbetat. Någon gång så kanske jag hittar ett påslakan som likar det jag söker så jag kan sy ett liknande själv.
Efter en tvätt så ska en kudde få krypa in och bo där;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0