Mörksuggan!

http://www.janersgarden.se/prod03.htm
Mörksuggan är ett väsen från Dalarna, kika in på länken ovan och läs lite spännande info om denna svarta suggan.
En släkting till mig som bor i Dalarna har alltid haft Mörksuggor ända sen jag var liten och bodde där på somrarna.
Hon har dem kvar på samma ställen nu;) För några år sen så bestämde jag mig för att skaffa ett gäng egna suggor;) Jag har alla storlekar som finns utom den absolut största som man kan ha ute i trädgården, men jag vet inte om de säljer så stora heller. Örhängen har jag inte heller men är sugen på att beställa dem nu;)
För mig finns de och jag bara älskar utförandet av dessa svarat väsen från Dalarna!
På rad sitter de ovanför dörren in till köket;) Den största får inte plats för den är för tjock om rumpan så den får sitta ensam på ett skåp.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Fräcka, själv har vi bara en mörksugga

2011-07-17 @ 22:37:12
Postat av: petra

En är alltid någon;)

2011-07-17 @ 23:06:56
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0