Rickard Wolf och jag;)

När jag ändå är inte lite på temat rött...så vill jag dela med mig av ett äventyr.
Jag och min fina vän Ulrika åkte till Mannaminne för att se på Wolf för många år sen. En fin dag att minnas, fasligt kul hade vi.....och säkert också Wolf när han för första gången fick skriva en autograf med ett läppstift för att min penna inte fungerade. Rickard skratta och sa: Dessa kan ni sälja och få en bra slant för! ;) Han har skön humor mannen;) Bilden på mig och Wolf har Ulrika tagit;)
Några år efter det så var vi och såg honom på Parken i stan....vi vinkade åt honom efter teatern var slut och man kunde se att han kände igen de där knasbollarna på bänken;) Vi vågade oss inte ner till scenen och vifta med läppstift igen. PINSAMT!
Men tiden går och nu kommer Rickard åter och spelar i närheten, denna gången i Timrå kappel. Vi köper biljetter och drar dit;)
Han är lika underbar som alltid och vi är löjligt fnissiga jag och Ulrika. Min sambo Tobias var med och delade skratt och frustation över att högtalarna inte fungerade så bra på den sidan vi satt........men vad gör det när vi sen kunde sluta kvällen med att krama om Wolf.
Foto: Tobias Svensson
Jag viskade lite försynt i hans öra; Jag älskar dig och allt du gör! Wolf svarade: Det tackar jag för och ni har givit mig ett minne med " Läppstiftet" Jag känner igen er från Mannaminne för härans massa år sen;) Jag sa: du skriver väl med läppstiftet även denna gången hoppas jag;) Wolf: Självklart!
Hur nöjd blev inte jag och Ulrika då!!!!!!!!!!! Å vad det är härligt att leva ibland!
Samma dag så fyllde Sandra år och det roliga fortsatte;)
Tokbrudarna! Foto: Tobias Svensson
Galenskap jämt! Foto: Tobias Svensson
Lite vin och vänlig mys är inte fel;) Foto: Tobias Svensson
PUSSSSS! Foto: Tobias Svensson

Kommentarer
Postat av: ANNE

Jag tyckte väl att jag kände igen killen.. Såg Änglagård 3 igår! Haha! Vilket sammanträffande.

SV: Tack! Kul att höra! :D

2011-07-18 @ 09:52:36
URL: http://favs.se/mode
Postat av: petra

;)Ibland flyter det på...fniss! Skoj!/Petra

2011-07-18 @ 09:54:20
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: HANNA

tackartackar! :) detsamma :d

2011-07-18 @ 10:10:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0