Ellos

Jag har inte skickat efter på många, många år,,,men har den senaste tiden betällt två paket från Ellos som jag har varit väldigt nöjd med. Parkasen i blått samt ett sängöverkast. Och nu en tröja och en gratis sitt puff i svart. Beställde ett par Chinos men de är sen i leveransen kommer runt den 25 novemer så då har jag ett till paket att hämta. Givetvis så har jag fått gratis frakt och massa rabatter,,,det var därför jag nappa på Ellos;)
I puffen ska mina tygerbitar till grisar få bo;) Så det va redan ut tänkt...kan jag säga;)
Helt underbar blåfärg, en känsla av farfarströja....jätte skön mot kroppen och värmer rumpan bra i vinter under en kofta. Jag gillar också att jag kan rulla upp ärmarna och knäppa upp dem. Bröstfickan gör den lite androgyn vilket jag absout gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0