Fina dagar finns idag var en av dem;)

Min underbara mamma har varit hos mig hela dagen;)
Vi hade en härlig promenad i skogen....
I skogen finns en kompost som någon hade slängt en bukett blommor på.....jag fick genast en konstnärlig idé och fotade dessa blommor på olika vis,,,detta är en av dessa bilder.
Detta blev nog en av dagens favorit bilder av de jag fotade idag.
Jag älskar skogen och allt som kommer med den,)
Dagar som denna ska man ta tillvara på och det tycker jag att min mor och jag har gjort idag;)
Många många fler vackra bilder ser du HÄR

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Otroligt vackra bilder :) ni måste ha haft en härlig dag. Kram kram

2011-11-10 @ 19:31:10
Postat av: Petra

SV Ulrika; Ja tack vännen solen värmde och det blev massa fina fynd;) kram Kram

2011-11-10 @ 19:34:55
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.sek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0