Fynden...bortskämda jag;)

En ursnygg väska i äkta skinn 40 kr...Hamsta Loppis. Jag har behandlat den med smörj så nu tål den allt;)
Jag är svag för skinnväskor av dessa slag så hittar jag en blir det svårt att lämna dem.
Solglasögonen till vänster i bild...10kr retro till tusen. Hamsta L.
Kedjan till min klocka,,,snygg att sätta fast i jeansen, jag måest ju inte ha allt runt halsen.
10 kr fick jag betala för den. Ett fint arbetat band i mässing/brons ton. Hamsta L.
Väsk ettiketten satt på väskan,,,, jag ska sätta in mitt namn och adress.
Lakans väv tryck från långt tillbaka i tiden. Mängder med charm...jag ska sy en kudde till köket.
100kr på Hamsta L.
Pinne som man mäster tyg med 60 cm. 20 kr på Hamsta L. Blir hur bra som helst i min framtida syhörna.
Bra att ha tyger,,,
En färdigsydd snygg retro gardin till köket som ska få komma upp till våren.
Jag bara älskar färgerna och mönstret. Jag är glad att de har sytt gardinen snyggt med fina raka sömmar och längden är perfekt! Det blir spännade att hänga upp den och visa nästa år. 30 kr på Hamsta L.
Å en regnrock har stått på listan rätt så länge nu,,,och då menar jag en retro snygg rock sytt för en kvinnas former som denna som blev min för 20 kr. Hamsta L.
En juldekorations stjärna 10 kr. HamstaL.
I denna lilla börsen så bor det en....
Carry
Alltså en påse/väska....perfekt att ha i min stora väska ifall att jag behöver en extra påse att bära med.
10kr på Hamsta L.
Allt detta fick jag av min snälla mor igår. Jag känner mig hur skyldig som helst. Tack kära mor! Kram!
Alla saker som jag köper på loppis eller får, rengör jag noga. Det tycker jag är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0