Hemma hos vännen Sandra


Vi gör en liten titt i hallen hos Sandra, de har gjort jätte fint i sin hall. Det är dock inte riktigt färdigt än men vi smygkikar;) Kolla här:
Snygga plattor på golvet...
En fin kista som Sandra har målat om, den är köpt på Hamsta Loppis.
Spegeln har en släkting gjort eller var det en nära vän, minns inte men fin är den.
Doris tittar ut,,,det har blivit hennes plats;)
En myra på ytterdörren som jag fastnade för,,en udda grej;)
Design
Fina härliga Sandra;)
En vacker lykta som fungerar nästan som en kamin;)
Skönt att du är på bättrings vägen Sandra;) Många förskylningar och dyrligt i luften nu.
Vove puss
På nosen.....Tack för titten Sandra och Stefan;) Kram

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

En Buddha gör ett hem så otroligt mycket lugnare. Fin symbol.

2011-11-21 @ 18:43:35
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Petra

SV Tina; Ja visst är det så, båda jag och Sandra har mängder med Buddha gubbar i olika storlekar;) Vi söker säkert lugnet;)

2011-11-21 @ 18:46:09
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är samma Budda som jag har på armen ;) härligt att du titta förbi !!! Fina Sötis :0) puss och kram

2011-11-22 @ 07:21:12
Postat av: Petra

SV Anonym_ Sandra; Tack tjej och ja just ja så klart det är;) Jag måste fota din gaddning och lägga ute också;) Puss o Kram

2011-11-22 @ 07:59:35
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0