Ibland behöver det få ta lite tid i skapandet.

Steg ett: knipsa av alla piggar som står ut och spara dem i en påse. För man vet aldrig när jag får lust att göra något rostigt, då är det bra att det finns lite rost hemma som man kan lägga ner tillsammans med det man vill få rostigt i vatten ute så går det snabbare.
Steg två: Spara rost bitar,,,,smått tar ingen plats;)
Steg tre: Jag böjde ner alla kanter som hade släppt i svets fogen. Skulle jag ha knipsat av dem så skulle de ju hänga löst upp till.
Steg fyra; Jag slipade alla kanterna med en rasp.
Steg fem; Jag formade den lite som jag vill ha den.
Fortsättning följer när jag väl knäckt koden för hur jag ska fortsätta och då får ni se vad det blev av rostgallret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0