Miss

Ja ha då har man misslyckats lite då,,,värk i äggledaren eller nåt och temp,,,då ska man inte sitta och sy.
Men jag är rastlösheten själv så det blev en julklappsgris och en uggla till.
Nu till missen; Grisen fick två typer av mallar en del var ut skuren sen länge tillbaka efter en gammal mall och jag tyckte ju då att jag kunde använda den lika gärna som att skära ut en ny,,,men, men ,,,ögat ser att det ska funka men resultatet blir inte som man tänkt sig. Två tjocka ben och två smala ben,,,ha haa men det är ju inte en Bråkmakar Gris för intet;) Den ska få rosetter på varje klöv så kommer den att bli hipp och udda;) Ugglan....ja det jag insåg idag är att vissa tyger passar inte att ha till ögon och vingar,,,det rispar sig och fransas upp trotts att jag har zick zackat runt kanterna.
Men är det en Urskogsuggla alá Petra så är det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0