Önske listor och drömmar!

Önskelistan som jag betar av eftersom.....
En rund glasskiva 90cm i diameter, loppis eller möjligen återvinnings stationer kan ha en sån till mig;)
Reda burkar i olika storleker att fylla min Redahylla med, de är för dyra på Tradera så jag väntar på att Hamsta loppis ska få hem en radda åt mig;)
Design vattenkokare som jag visat här tidigare.
Stringhylla med vita eller svart gavlar 3 hyllplan. Jagar varje dag på Tradera och Loppisar till rätt pris.
Kanske Mats på Hamsta Loppis kan hjälpa mig med det vi får se;)
Tattoo på underarmen. Vem ska teckna den? och till vem ska jag gå?
Smalt plåtskåp. Gärna rostigt och blått.
Gammal industrifläckt svart elller gammalt turkos/grön.Måste ej fungera.
(Musmatta och skydds skal till mobilen har jag önskat mig av exet mitt;) Ja, vi byter julklappar vi firar jul tillsammans fortfarande;).)
Laga symaskinen. Det blir när den är helt trött på alla faser, då ska den lämnas in och mor ska hjälpa till och betala;)Tur jag har;)
Klock nyckel till våran köksklocka.
Stora drömmar:
Stort hus att inreda och möjlighetan att driva en butik i;).
USA resan,,,vi sparar så gott vi kan till den.
En egen liten bil och dra runt i för sambon har våran bil till jobbet mån till fred.
Mängder med olika objektiv,belysning och skärmar,,super duper grejjor.
Har DU en lista som du jobbar av ,,,bockar av och lägger till nya drömmar och prylar till din önske lista berätta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0