Rost får jag aldrig nog av!

Som ni vet så är rostiga saker något som ligger mig varmt om hjärtat. Det är som om tiden stannar en stund när jag kan få ta vara på rostiga prylar. Tänk vad tiden har gjort med dessa saker,,regn,snö,kyla och värme...en lång process för att lyckas bli så vacker. Bäst är det ju när jag hittar en sak i det fria och får gå loss med min kreativitet för det är ju inget fel på den inte,,,,,det är överflöd i mitt huvud just nu.


En rostig stor spik...


En rostig krok....


En rostig plåt...


Ni fattar väl att allt detta fick följa med hem...innan det fraktas bort och slängs.
Tänk vad mycket fint jkag kan göra av dessa tre ting;) Ni får se när det är klar som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0