SM i tyngdlyftning!

Bilder från dagens lyft;)
Här lyfter Ricky Å tungt!
Han van med sina 135 kilo, han hade lätt kunnat ta 140 kilo,,,,men vid tävlingar ska man köra säkert;)
Ricky är bara 18 år så han hinner nog lyfta ännu tyngre stänger så småning om.
På väg till ett lyft,,,närverna utan på kroppen och ett jävla adrenalin pump!
Jag skrek mig hes,,,,"Kom igen Ricky lyft utav helvete!!!!",,,,ha haah en del är fotbolls mammor jag är väl den där tyngre morsan jag då;)
Det är klart att man måste spana in sina polare,,,;)
Den här mannen Johnny Walqvist tog Svenskt rekord på 332,5 kilo! Han skulle lyfta ett lyft till och lägga på mer,,,men jag vet inte hur det gick för då hade vi lämnat tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0