Spöken

Fotot taget hemma hos min vän Ulrika.
Tror du på spöken och andar?  En sak är säkert det gör jag...vi har flera stycken i vår lägenhet som jag ofta får tala till rätta med.  Oroligheterna varierar i grad och saker vill gärna flytta på sig och byta riktning. Saker kan vibrera och låta och du kan få en klapp på axeln när du minst anar det. Sånt är livet på vår gata...jag vet att jag inte är ensam om att ha besök i hemmet på just denna gatan.


Det kan  vara kusligt men också väldigt spännade och givande. Du ska inte vara rädd och blir du störd av dina spöken och oroliga själar så be dem vara lugn och visa respekt till dig som nu bor där. Rena dina hörn med rökelse och tala om för dem att du vet att de finns, det är alltid en bra början. Men reta dem inte...skrik inte åt dem var bara bestämd på rösten. Det finns hjälp att få av proffs som kan allt om det paranormala skulle jag någonsin behöva hjälp så kommer jag kontakta ett proffs om jag inte fixar det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0