En fin dag med mor,,,

Vi har sytt, vi har loppat oss,,,fikat och till och med ätit middag tillsammans;) Mycket man hinner men ändå så lite på den dag.


Min fina mor har hjälpt mig att förlänga armarna på en loppis rock...och dekorerat baksidan så att den blir mer,,PETRA;) Tusen tack mamma för en fin dag!


Vi förlängde med ett fint tyg som jag hade kvar en bit av,,,,passade utmärkt.




Mamma köpte snöre som hon skapade lite med och sen satte fast med två passande knappar på baksidan.
Nu kommer jag definitivt att använda rocken i vinter,,,,för nu är den udda och armarna är inte förkorta;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Ser super fin ut bra med mammor :)

2011-10-27 @ 19:17:53
Postat av: Petra

SV Ulrika; Tack, ja om de är snälla och givmilda och pyssliga så är det ju extra toppen;)

2011-10-27 @ 19:35:44
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0