Kaisa-Marjas butik idag igen;)

Jag och min fina vän Ulrika har varit på loppis runda idag;) Tack underbara Ulrika för en fin dag!!!
Trädgårdsgatan 11 i Sundsvall


Knäpp nyckelpigor,,,,,




En del av fika hörnan;)


Ulrika fick napp;)


Pussel på bord..


Kaisa-Marja



En del av dockskåpet....soffan är ur söt;)








Bokmärkes hållare,) Vackert!!!


Kolla tavlan i bakgrunden;)...så himmla söt!


Den mintgröna dörren vill JAG HA!!!!!!


Smart;)


Vid disken finns det små prylar....massor att se,)


Lavendel lila och blått,,,,,jag smälter så vackert!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Limmerdal

Tack själv för en underbar dag ;)

2011-10-19 @ 17:27:34
Postat av: Petra

SV Ulrika; Puss puss

2011-10-19 @ 17:47:40
URL: http://kreativakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0