Loppis längs vägen....

På vägen hem blev det några loppisar 3 stycken för att vara exakt.
Ett loppis i ett garage,,,där gjorde jag några fynd.
Ett loppis på en Höstmarknad där gjorde jag massor av fynd och ett loppis som va enormt stort där gjorde vi fin fina fynd;)

Höstmarknad vid Vårbacken i Nedansjö. Väldigt mysigt och trevligt,)
Massa olika stånd....svamp,sylt och saft,,,leksaker, tavlor loppis prylar.
Det var vid loppis prylarna jag hamnade...så synd att vi råkade ah några hundringar löst med oss.
Jag kommer att fota och visa våra fynd senare,,,nu ska jag göra kväll,,,,med middag och god dryck som gör livet mysigt så här på hösten.


Vid vägen fann vi denna...


Loppis saker överallt,,,i små hus och stora hus,,i baracker....ja loppis överallt.


Våningar med saker,,,,


En gammal bröllopsklänning,) Tänk på kärleken.....DU måste inte vara gift för att älska!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0