Min dag blev full av överraskingar;)

Foto: Maritha S min Mor.
Jag har varit på Höns och Tupputställning;) Min första;) Himla kul;)
Min fina mor var redan fjädrad och klar....+ att hon fick några fjädrar med sig hem för att ägarna till hönsen och tupparna tyckte att det var snyggt...och jag som trodde att de skulle rata min mor för att hon bar fjädrar i håret. Men inte, så fel jag hade....de gick i gång på det hela!


Det var tävling om vilken höna och tupp som var vackrast...och detta blev min favorit....han fick till och med komma ur buren för att jag vill fotografera honom;) Tack för det Tuppägarinnan;)



Några var smala och hade långa ben...


Andra var mer fylliga och lät extra mycket....


De lade ägg givetvis;)


De bor ju bara tillfälligt i mindre burar när de är uta på uppvisning;)


Naken hals..den ska se ut så,,;)



Ståtlig Tupp!

Det var en fin dag med mor och far;).....jag fick med mig en hel del prylar hem som var gratis;)
Ska diska dem och fota så får ni se dem förhoppningsvis imorgon kväll;)


Tack kära mor för en fin dag igen;) Puss o Kram


Inne på Kusten i Bredsand där utställningen var,,,fanns denna...VILL HA!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0