Så jag överlevde...

Jag överlevde mitt uppdrag idag så jag är på...;) Har nyss planterat om 5 stycken Bornholms fikon/fikus...6 frön av 10 grodde och blev fina plantor som jag har delat upp i egna krukor. Det är så otroligt roligt att se dem växa upp och frodas,,,,som små barn att pyssla om.

För ett tag sedan så toppade jag mina apelsin träd och gjorde upptäckten idag att skotten som jag satte i vatten har rotat sig;) Så nu ska min vän Ulrika få två apelsin träd som hon har önskat sig.

Problemet jag har nu är att våra förnster inte räcker till som drivbänkar,,,trångt som bara den och jag har dåligt med extra utrymme utöver i lägenheten också.

Men jag har fina vänner som de kan flytta till om inte annat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0